U bent hier: Homepagina » Advies en begeleiding

Registratieverbetering vraagt meer dan het installeren van slimme software. De CashCure Monitor vormt een gebruiksvriendelijk middel, maar verandering van werkwijzen is mensenwerk. Ons team van ervaren DBC-adviseurs begeleidt jouw organisatie bij iedere stap. 

Vliegende start
Het implementatieproces begint met een inventarisatie van de huidige werkwijze. Wat gaat er goed? En waar zitten de knelpunten? Op basis van onze bevindingen en ervaring ontwikkelen we het verbeterproces. Zo krijg je altijd een aanpak die is toegesneden op jouw organisatie, waarmee je snel resultaat boekt. 

Borgen van kwaliteit
Ons werk stopt niet na de implementatie.  We blijven nauw betrokken bij het ziekenhuis en het gebruik van de CashCure Monitor. Zo is de software altijd up-to-date, zodat je altijd handelt volgens de meest actuele wet- en regelgeving. Daarnaast profiteer je van ontwikkelde kennis en controles van alle CashCure Monitorgebruikers. Bovendien fungeren onze DBC-adviseurs blijvend als vraagbaak voor jou en je medewerkers.

Gemotiveerde zorgprofessionals
Zorgprofessionals enthousiast maken voor registratie is een intensief traject, waarbij goede ondersteuning, een gefaseerde aanpak en zorgvuldig handelen noodzakelijk is. Bij CashCure combineren we kennis van zorg met kennis van mensen en ICT. Zo zorgen we voor een gedegen opleiding van ziekenhuismedewerkers en specialisten en leveren we ondersteuning op locatie én op afstand.